ΖΟΡΟ: Ξόδεψε 80.000 ευρώ για διαφημιστικούς αναπτήρες

Ο πιο... κινητικός υποψήφιος περιφερειάρχης μέχρι στιγμής, σύμφωνα με τα στοιχεία του συστήματος «Διαφάνεια», είναι ο κ. Παναγιώτης Ψωμιάδης, ο οποίος έχει ξοδέψει περίπου 80.000 ευρώ σε διαφημιστικούς αναπτήρες, ενώ ο συνδυασμός έχει πληρώσει περίπου 4.000 ευρώ στην εταιρεία Σουρωτή Α.Ε. προφανώς για να ξεδιψάσει τους ψηφοφόρους του... 

Ο νομάρχης Θεσσαλονίκης έχει δαπανήσει ήδη το 1/10 από τα 866.000 ευρώ που είναι το όριο εξόδων του συνδυασμού του. 

ΠΗΓΗ ΕΘΝΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου