«Σχέση μίσους που μεταλλάχθηκε σε μεγάλο έρωτα ή μήπως μεγάλο πάθος που υπήρχε εξαρχής αλλά άργησε να γίνει αντιληπτό;» αναρωτιέται στην «Καθημερινή» της Κυριακής (14-2-10, δηλαδή ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, εξ ου και ο «έρωτας» και το «πάθος») η συνάδελφος Αλεξάνδρα Κασσίμη.
Ούτε το ένα ούτε το άλλο, θα σου απαντούσα, αγαπητή και άγνωστή μου Αλεξάνδρα. Οι καρχαρίες δεν τρώγονται ποτέ μεταξύ τους. Αν δεις όλα τα ντοκιμαντέρ, και κυρίως τους «Ωκεανούς» του Ζακ Περέν (παραγωγού και ηθοποιού στο «Ζ», αλλά και του «Μικρόκοσμου» που δεν προβλήθηκε ακόμα στη χώρα μας), θα διαπιστώσεις ότι οι καρχαρίες έχουν μια απόλυτη σύμπνοια στην καταβρόχθιση ασθενέστερων από αυτούς ψαριών.
Και όταν σωστά επισημαίνεις ότι «οι δύο ισχυροί άνδρες της αεροπορικής αγοράς, ο Ανδρέας Βγενόπουλος και ο Θεόδωρος Βασιλάκης, στο παρελθόν είχαν ανταλλάξει πάμπολλα πυρά, που απλώς τώρα αποδεικνύεται ότι ήταν... άσφαιρα», απλώς θυμήσου τα «σικέ» παιχνίδια του ποδοσφαίρου. Ή τις «άσφαιρες σφαίρες» που είχε πουλήσει η Ελληνική Πυριτιδοποιία ιδιοκτησίας Μποδοσάκη στους Δημοκρατικούς της Ισπανίας ενώ πολεμούσαν τον Φράνκο στον εμφύλιο πόλεμο του 1936.
Το είχα προβλέψει, δυστυχώς, εδώ και μερικούς μήνες, ότι η «Αιγαίου» και η «Ολύμπικ Ερ» (κατά την «Τζέην Ερ», καμία σχέση με την παλιά και δοξασμένη «Ολυμπιακή», το καμάρι μας, ένα από τα εθνικά μας σύμβολα) πρόκειται σύντομα να συγχωνευτούν. Κι αυτό τώρα θα γίνει. Μόνο Κασσάνδρα δεν ήθελα να γίνω στη ζωή μου, ούτε Τειρεσίας, ενώ επισκεπτόμενος προχθές τη Θήβα (όπου και το μαντείο του) με πίκρα αναλογίστηκα πώς κατάντησε αυτό το όνομα να είναι συνώνυμο πια δίωξης αθερινών. (Κατά τη γελοιογραφία του Ιωάννου, όπου δυο καρχαρίες κάτω από το πλοιάριο που έχει το όνομα «Φορολογικόν» λέει ο ένας βλέποντας το δίχτυ: «Μη φοβάσαι. Είναι αθερινόδιχτο».)
Και συνεχίζει η καλή δημοσιογράφος: «Η σύγκρουση MIG-Aegean κορυφώθηκε στις 15 Σεπτεμβρίου με αφορμή τη δημοσιοποίηση του προγράμματος πτήσεων της Olympic Air, όπου αρχικά περιλαμβάνονταν όλα τα δρομολόγια των άγονων γραμμών. Η Aegean αντέδρασε την επόμενη μέρα, με επιστολή στο υπουργείο Μεταφορών (σημ. δική μου: του τότε υπουργού Χατζηδάκη, που ως ευρωβουλευτής της Ν.Δ. ήταν ο βασικός υπονομευτής της «Ολυμπιακής» στην Κομισιόν προς όφελος της "Aegean"), για να ακολουθήσει λίγες ώρες αργότερα η ανακοίνωση του υπουργού Μεταφορών με την οποία αναγγελλόταν η ακύρωση των παλαιών διαγωνισμών της ΥΠΑ.
Και εγένετο η "έκρηξη". Την επόμενη μέρα ο πρόεδρος της MIG Α. Βγενόπουλος, στην παρουσίαση της Olympic Air, αντεπιτέθηκε στη μέλλουσα -τότε- ανταγωνίστρια εταιρεία (Aegean) υπαινισσόμενος μεθόδευση στον τρόπο με τον οποίο αδειοδοτήθηκε για να ξεκινήσει τα δρομολόγια προς Κωνσταντινούπολη. Μπερδεύτηκαν ονόματα υπουργών, κυρίως της κ. Ντόρας Μπακογιάννη, οπότε η κρίση έγινε συστημική, ενώ απέκτησε και δικαστικό χαρακτήρα με εμπλοκές σε ακροατήρια, δικάσιμους κ.λπ.
Λίγο μετά η MIG ανακοίνωσε ότι θα ζητήσει από την κυβέρνηση, η οποία θα προκύψει από τις εκλογές που θα διεξάγονταν λίγες μέρες αργότερα, να ανοίξει ο φάκελος «Aegean» προκειμένου να διαπιστωθεί αν υπήρξαν αδειοδοτήσεις ή εγκρίσεις από τις οποίες ωφελήθηκε η Aegean και «φορτώθηκε» η παλιά Ο.Α. Τότε έγιναν και οι γνωστές δηλώσεις του κ. Βγενόπουλου για τα "πάρτι" που τελείωσαν, με σαφείς αιχμές για τις "διευκολύνσεις" της κυβέρνησης της Ν.Δ. στην εταιρεία του κ. Βασιλάκη.
Ο τελευταίος σήκωσε το γάντι απαντώντας: Η μόνη γιορτή που γνωρίζουμε εμείς είναι η γιορτή της προσφοράς, της δημιουργίας, της ποιοτικής αναβάθμισης. Σε αυτή τη γιορτή όλοι οι Ελληνες είναι καλεσμένοι.
Και τότε «άστραψε» μέσα μου «φως και γνώρισε ο νιος τον εαυτό του». Ολα αυτά είναι στάχτη στα μάτια, είπα μέσα μου. Οι δύο ξιφομάχοι υποδύονται την αντιπαλότητα για να τα βρουν στο τέλος. Οπως και τα βρήκαν. Διότι δίπλα από το άρθρο που παρέθεσα, υπάρχει ένα άλλο με τίτλο «Η συσπείρωση είναι αναγκαία στις αερομεταφορές». (...)
Οι καρχαρίες επιχαίρουν για το γάμο τους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου