Της ΣΟΦΙΑΣ ΒΟΥΛΤΕΨΗ
Συνεδρίασαν οι εκπρόσωποι κομμάτων, φορέων, πανεπιστημιακών και συνδικαλιστών και στο μόνο που συμφώνησαν, διαβουλευόμενοι για το… μέλλον της εκπαίδευσης, ήταν να καταργηθεί η βάση του 10!
Συνεδρίασαν οι εκπρόσωποι κομμάτων, φορέων, πανεπιστημιακών και συνδικαλιστών και στο μόνο που συμφώνησαν, διαβουλευόμενοι για το… μέλλον της εκπαίδευσης, ήταν να καταργηθεί η βάση του 10!
Ολοι πλην ΛΑΟΣ, πληροφορηθήκαμε. Συμφώνησε, δηλαδή, και ο εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας; Δέχθηκε δηλαδή η Ν.Δ. να καταργηθεί αυτό που θεσμοθέτησε μετά κόπων και βασάνων; Ασφαλείς πληροφορίες από το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης δεν έχουμε, καθώς στη διάρκεια της εσωκομματικής προεκλογικής εκστρατείας λίγα και σκόρπια πράγματα ακούμε. Οχι τυχαία. Δεν μπορείς και υποψήφιος να είσαι και να λαμβάνεις μέρος στις πολιτικές εξελίξεις, αφού αλλού δίνεις όλες σου τις δυνάμεις.
Η Ελλάδα, η χώρα με τους περισσότερους εκπαιδευτικούς και τα περισσότερα κενά στα σχολεία –άλλο ελληνικό μυστήριο και τούτο–, η χώρα που σταθερά καταλαμβάνει μία από τις τελευταίες θέσεις σε όλους τους δείκτες της εκπαίδευσης, η χώρα, που λόγω κακών επιδόσεων στην εκπαίδευση, βυθίζεται στην ανεργία, εξαιτίας των μειωμένων επενδύσεων, η χώρα που διώχνει τα πιο φωτεινά μυαλά της, αποφασίζει ξανά με βάση τη βούληση των ιδιοκτητών καφετεριών και σουβλατζίδικων.
Και βέβαια η πρόταση για την κατάργηση της βάσης του 10 –οπότε θα μπορούν πλέον και πάλι να εισάγονται στα ανώτερα και ανώτατα εκπαιδευτικά μας ιδρύματα ακόμη και με… 2 με άριστα το 20– προήλθε το Κέντρο Ανάπτυξης Εκπαιδευτικής Πολιτικής της ΓΣΕΕ!
Το Μάρτιο του 2008 δόθηκε στη δημοσιότητα η έκθεση-σοκ του Κέντρου για την Ευρωπαϊκή Μεταρρύθμιση.
Πρόκειται για το Κέντρο που μετρά την επίτευξη των στόχων της Λισαβόνας για βελτίωση της ανταγωνιστικότητας και της απασχόλησης. Σύμφωνα με αυτήν, οι Ελληνες είναι αργοί στην υιοθέτηση νέων τεχνολογιών και οι σημαντικές ελλείψεις στο εκπαιδευτικό σύστημα (προφανώς όχι σε εκπαιδευτικούς) προοιωνίζονται συνέχιση της ίδιας απαράδεκτης κατάστασης. Πάντα σύμφωνα με την έκθεση, η χώρα μας δεν έχει το ανθρώπινο κεφάλαιο για να ανθήσει σ’ έναν κόσμο όπου η γνώση όλο και περισσότερο καθορίζει την ευρωστία των οικονομιών.
Αλλά κάποιοι πιστεύουν ότι με τη λογική της ήσσονος προσπάθειας και τρώγοντας σουβλάκια θα γίνουμε ποτέ ανταγωνιστικοί…
πηγη ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ
Η Ελλάδα, η χώρα με τους περισσότερους εκπαιδευτικούς και τα περισσότερα κενά στα σχολεία –άλλο ελληνικό μυστήριο και τούτο–, η χώρα που σταθερά καταλαμβάνει μία από τις τελευταίες θέσεις σε όλους τους δείκτες της εκπαίδευσης, η χώρα, που λόγω κακών επιδόσεων στην εκπαίδευση, βυθίζεται στην ανεργία, εξαιτίας των μειωμένων επενδύσεων, η χώρα που διώχνει τα πιο φωτεινά μυαλά της, αποφασίζει ξανά με βάση τη βούληση των ιδιοκτητών καφετεριών και σουβλατζίδικων.
Και βέβαια η πρόταση για την κατάργηση της βάσης του 10 –οπότε θα μπορούν πλέον και πάλι να εισάγονται στα ανώτερα και ανώτατα εκπαιδευτικά μας ιδρύματα ακόμη και με… 2 με άριστα το 20– προήλθε το Κέντρο Ανάπτυξης Εκπαιδευτικής Πολιτικής της ΓΣΕΕ!
Το Μάρτιο του 2008 δόθηκε στη δημοσιότητα η έκθεση-σοκ του Κέντρου για την Ευρωπαϊκή Μεταρρύθμιση.
Πρόκειται για το Κέντρο που μετρά την επίτευξη των στόχων της Λισαβόνας για βελτίωση της ανταγωνιστικότητας και της απασχόλησης. Σύμφωνα με αυτήν, οι Ελληνες είναι αργοί στην υιοθέτηση νέων τεχνολογιών και οι σημαντικές ελλείψεις στο εκπαιδευτικό σύστημα (προφανώς όχι σε εκπαιδευτικούς) προοιωνίζονται συνέχιση της ίδιας απαράδεκτης κατάστασης. Πάντα σύμφωνα με την έκθεση, η χώρα μας δεν έχει το ανθρώπινο κεφάλαιο για να ανθήσει σ’ έναν κόσμο όπου η γνώση όλο και περισσότερο καθορίζει την ευρωστία των οικονομιών.
Αλλά κάποιοι πιστεύουν ότι με τη λογική της ήσσονος προσπάθειας και τρώγοντας σουβλάκια θα γίνουμε ποτέ ανταγωνιστικοί…
πηγη ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου