Το 19 είναι για τον άριστο και το 20 για τον Θεό έλεγαν και εξακολουθούν να λένε οι καθηγητές στους μαθητές τους όταν διαμαρτύρονται για τις βαθμολογίες τους.
Και το 21;
Μα πώς γίνεται να υπάρξει 21 όταν το ανώτατο όριο είναι 20...
Και όμως, το εφηύρε το Ανώτατο Συμβούλιο Επιλογής Προσωπικού.
Με 102,68 μονάδες βαθμολογήθηκε στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ η Κ.Μ. σ' ένα από τα μαθήματα στα οποία εξετάστηκε γραπτώς τον περασμένο Ιούνιο. Μόνο που το όριο είναι το 100.
Οταν την περασμένη Δευτέρα αναρτήθηκαν τα αποτελέσματα της προκήρυξης 5Π/2008 φαίνεται ότι ουδείς αντελήφθη το λάθος, αφού μέχρι και χθες το μεσημέρι ήταν αναρτημένα και στο Διαδίκτυο. Η συγκεκριμένη υποψήφια δεν είναι μέσα σε αυτούς που θα διοριστούν, αλλά στη λίστα των επιτυχόντων που πολλές φορές καλύπτουν ανάγκες αναπληρωτών ή εκπαιδευτικών για πρόσθετη διδακτική στήριξη κ.λπ.
Ο κ.Θεόδωρος Αραμπατζής έκανε λόγο για «λάθος του συστήματος». Οπως είπε χαρακτηριστικά, «οι διαγωνιζόμενοι έδιναν δύο μαθήματα, όπου στο ένα είχαν ακυρωθεί δύο ερωτήσεις από τις τριάντα. Το πρόγραμμα μάς "έτρεξε" 30 στα 30 και έτσι δημιουργήθηκε το πρόβλημα. Ετσι, κάποιοι υποψήφιοι κέρδισαν μια-δυο μονάδες».
«Σας διαβεβαιώνω ότι στη συγκεκριμένη περiπτωση δεν επηρεάζεται κανείς από το λάθος. Αλλωστε το είχαμε εντοπίσει γιατί κάνουμε συνεχείς ελέγχους. Γι' αυτό και τα αποτελέσματα που είδατε δεν είναι τα οριστικά, σύμφωνα με τα οποία γίνονται οι διορισμοί. Στον οριστικό πίνακα θα είναι όλα διορθωμένα».
Τώρα, πώς εντοπίστηκε αμέσως το λάθος και οι πίνακες παρέμεναν τρεις μέρες στην ιστοσελίδα του ΑΣΕΠ, είναι ολίγον... παράδοξο.
Σ' αυτό το σημείο προκύπτει κι άλλο ένα εύλογο ερώτημα: Εάν το «σύστημα» ξανακάνει λάθος (ή έχει ήδη κάνει) σε χαμηλότερες βαθμολογίες που δεν φαίνονται, για παράδειγμα δώσει 87 μονάδες αντί για 85 σε έναν υποψήφιο, πώς θα διαγνωστεί το πρόβλημα;
ΠΗΓΗ ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου