ΟΣΑ ΞΕΡΩ ΕΓΩ ΑΠΟ ΔΙΑΣΤΗΜΟΠΛΟΙΟ ΞΕΡΕΙΣ ΕΣΥ ΑΠΟ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ. ΤΑ ΧΡΟΝΙΚΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΒΑΖΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΙΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΑΖΕΙΣ ΠΟΣΟΣΣΤΑ;;;ΘΕΕ ΜΟΥ Ο ΚΑΘΕ ΑΣΧΕΤΟΣ ΓΡΑΦΕΙ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ!!!
ΟΣΑ ΞΕΡΩ ΕΓΩ ΑΠΟ ΔΙΑΣΤΗΜΟΠΛΟΙΟ ΞΕΡΕΙΣ ΕΣΥ ΑΠΟ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ. ΤΑ ΧΡΟΝΙΚΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΒΑΖΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΙΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΑΖΕΙΣ ΠΟΣΟΣΣΤΑ;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΘΕΕ ΜΟΥ Ο ΚΑΘΕ ΑΣΧΕΤΟΣ ΓΡΑΦΕΙ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ!!!