"Κόμμα = Ομάς ανθρώπων, ειδότων ν' αναγιγνώσκωσι και ν' αρθογραφώσιν εχόντων χείρας και πόδας υγιείς, αλλά μισούντων πάσαν εργασίαν, οίτινες ενούμενοι υπο ένα οιονδήποτε αρχηγόν, ζητούσι ν' αναβιβάσωσιν αυτόν δια παντός μέσου εις την έδραν πρωθυπουργού, ίνα παρέχη αυτοίς τα μέσα να ζώσι χωρίς να σκάπτωσι"
Εμμανουήλ Ροΐδης , Έλληνας πεζογράφος και κριτικός (1836-1904)


ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΠΑΝΑΝΙΑ: The fight club

Γράφει ο ΣΑΜΠΟΤΕΡ

Πέρσι κάθε φορά που κάποιος αποτρελαμένος πασόκος πάταγε σε κανένα καφενείο να πει τα δικά του, του την έπεφταν τα γνωστά επαγγελματικά κομματικά στελέχη σύριζα και ανταρσύα και κάτι καινούριες άγνωστες φάτσες ‘’συντρόφων’’ (καλοδεχούμενων τότε). Τα ίδια και στον νταλάρα, τα ίδια και στις παρελάσεις και στα στεφάνια. 

Επειδή όμως η κομματική επετηρίδα στα προαναφερθέντα κόμματα ήταν κομματάκι αυστηρή (εδώ κόψανε στο παραπέντε τον αγωνιστή επαναστάτη ψυχάκια του δήκκι ιφικράτη αμυρά) και οι πόρτες ήταν κλεισμένες οι άγνωστοι νέοι ‘’σύντροφοι’’ φόρεσαν τα μαύρα μπλουζάκια και βγήκαν βουλευτές. Οι βουλευτές της διπλανής πόρτας, μιλάνε την γλώσσα της πιάτσας, λένε ότι την παλεύουν στον μόχθο και την βιοπάλη μπορεί ναι μπορεί και όχι, και είναι δίπλα σου. Α βαράνε κιόλας ή έτσι διαδίδουν οι ίδιοι. Αν είναι καμιά δεκαριά μαζί και οι μετανάστες δυο τρεις μάλλον θα τους καταφέρουν.

Είναι οι παραστρατημένοι ‘’σύντροφοι ‘’ της πλατείας, των διοδίων, του δεν πληρώνω, δεν χρωστάω, δεν πηδάω, που την έκαναν γιατί οι λέξεις στρουκτουραλισμός, φράξια, ρεβιζιονιστής, γκρουπούσκουλα δεν ξέρουν τι σημαίνουν, δεν σπούδασαν και κανείς δεν θέλησε να τους εξηγήσει. Η ξύλινη γλώσσα είναι για τους εκλεκτούς, οι άλλοι είστε για να ψηφίζετε. Δεν τους το είπαν, αλλά δεν είναι και μαλάκες το κατάλαβαν από μόνοι τους. Όμως επειδή αυτό που τους ένωσε ήταν η βία, αυτοί υποτίθεται ξέρουν να βαράνε καλύτερα. Άλλο να ακούς τον ζίζεκ, να σου περιγράφει την βία της επανάστασης και τον αλέξη από κάτω να κάνει τον χάνο, και άλλο να έχεις αυτόν που βαράει στην πράξη, όχι στα λόγια.  

Κάπως έτσι η ‘’νομιμοποιημένη’’ αριστερή βία της φασιστικής κουράδας του σλαβόι ζίζεκ και των θεωρητικών έφερε την νομιμοποίηση της ακροδεξιάς βίας στην πράξη. Το θέμα είναι ότι όταν πλακώνονται τα βουβάλια στο έλος την πληρώνουν τα βατράχια, δηλαδή εμείς.

Περιέργως φέτος που δεν υπάρχουν πασόκια στα καφενεία να απολογηθούν, αλλά μονόλογοι από κάτι μαυροντυμένους κήρυκες της βίας κατά των μεταναστών και των αλλόθρησκων και των προσκυνημένων, κανένα κομματικό στέλεχος από τις 15 συνιστώσες του σύριζα και τις 8 της ανταρσία και λοιπούς αγανακτισμένους δεν τολμά να κάνει την ‘’αυθόρμητη’’ εμφάνιση του και να τους μαζέψει όπως μάζευε τα πασοκια. 

Αυτά που έσπειραν όμως θα τα θερίσουμε οι υπόλοιποι. Και μαζί μας και οι χρήσιμοι ηλίθιοι που τους ψήφισαν και τους μεν και τους δε. 


Και αν ο συριζα έφτασε το 27 και τα χρυσαυγουλα στο 7 τα καημένα τα ανταρσόπουλα που κόλλησαν στο 0,25 τι να μας πουν και αυτά; Τζάμπα το κυνηγητό και τα γιαούρτια. Ξέρεις τι είναι να στήνεις όλο το σκηνικό και να σου τρώει ο άλλος την μπουκιά από το στόμα, γιατί η βία τελικά δεν είναι η μαμή της ιστορίας, αλλά η βία είναι η μαμή του φασισμού

Αν εγώ και εσύ κάνουμε μια κατάληψη σε ένα κτίριο για συμπαράσταση στους απεργούς πχ της χαλυβουργικής, και μετά αυτοί που θα μας πλευρίσουν για ‘’συμπαράσταση’’ την κάνουν γυριστή στον χίτλερ ή τον στάλιν δεν φταίνε αυτοί, φταίμε εμείς και η κατάληψη σαν μέσο που χρησιμοποιήσαμε. Εμείς τους δώσαμε το βήμα.

Και αυτοί πάτησαν πάνω μας για να ανέβουν πιο ψηλά. Γιατί ένας νάνος στους ώμους ενός γίγαντα βλέπει μακρύτερα. Όμως αυτοί πήραν μαζί τους και άλλους και λένε ότι είναι 15% (που δεν έχει σημασία αφού από την στιγμή που έγιναν κοινοβουλευτικοί το παίζουν προστάτες και νταβατζήδες του πατρίς θρησκεία οικογένεια) και μάλλον έχουν δίκιο, γιατί έχουμε 2012 και όχι 1912 και εσύ αγαπημένε μου ρεβιζιονιστή επιμένεις να μιλάς αργκό και μαλακίες και να λες ότι διάβασες όλο τα βιβλία του ζίζεκ και ότι τα κατανόησες κιόλας (!!!), αντί να πιάσεις την γρια και τον γέρο να τους πεις ότι άσε την sila και τον σουλειμάν και ότι 1 και 1 κάνουν 2 τους λες για τον μετααεπαναστατικό παράδεισο και τον μετασχηματισμό της κοινωνίας, και το καταλαβαίνουν ότι είσαι μορφωμένος και ότι μιλάς και ξένες γλώσσες και τους λες ότι νόμος είναι το δίκιο του εργάτη και ότι η βία είναι η μαμή της ιστορίας και άντε και γαμήσου σύντροφε κουβέλη και ότι ο καπιταλισμός πίνει το αίμα του εργαζόμενου και πόλεμος στον πόλεμο των αφεντικών, τους λες ότι δεν είσαι η ελιτ ότι δεν τους θεωρείς ηλίθιους (άλλο τι πιστεύεις για όσους βλέπουν sila ακούν άντζελα και τα μόνα που διαβάζουν είναι τα μνημόσυνα και οι κηδείες στον τοπικό τύπο και οι ημερομηνίες λήξης στις συσκευασίες του γάλατος.) 

Όμως έχουν ζήσει και αυτοί την εκπαιδευτική επανάσταση του προηγούμενου αιώνα, και τα παιδιά της χρυσής αυγής και γαμούν και δέρνουν άμα λάχει και τα λένε και στην γλώσσα τους. Μέχρι τώρα έβλεπα στις αναρχοφασιστομπαχαλο αφίσες ‘’μπάτσοι δημοσιογράφοι και νεοναζί όλα τα καθάρματα δουλεύουνε μαζί – να φύγουν τώρα’’, και όμως θεωρούσα ότι η αφίσα είχε ένα έλλειμμα μια υποκρισία ένα ψέμμα, επιτέλους κάποιες νέες αφίσες δειλά δειλά συμπληρώνουν από κάτω ‘’να φύγουν και οι ψηφοφόροι τους’’. Επιτέλους κάποιοι λένε όλη την αλήθεια τους και σταμάτησαν να υποκρίνονται.

Στον έμπορο της βενετίας κάπου γράφει ότι ο διάβολος μπορεί ακόμη και την αγία γραφή να μεταχειριστεί για τον σκοπό του. Οπότε δεν έχει σημασία αν είχες αγνές προθέσεις, σημασία έχει ότι εσύ τους έδωσες την δύναμη. Στην καλύτερη περίπτωση για αυτούς, ο διάβολος μπορεί ακόμη και την αγία γραφή να μεταχειριστεί για τον σκοπό του. Πόσο μάλλον τους κάλπικους αγωνιστές επαναστάτες της μερέντας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: